Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Photography / Artist Member damn my username.Female/Poland Recent Activity
Deviant for 8 Years
Needs Premium Membership
Statistics 499 Deviations 9,554 Comments 24,703 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

deviantID

Maugin666
damn my username.
Artist | Photography
Poland
I'm spending my free time praying for deviantArt to change my actual username.

Current Residence: menelownia
deviantWEAR sizing preference: s
Favourite genre of music: alternative. rock. garage. blues. psychedelic. indie. shoegaze. electro.
Favourite style of art: photography
Operating System: winshit xp/śvistak
MP3 player of choice: windows media player, winamp, gienek
Wallpaper of choice: beloved photos
Favourite cartoon character: Donald Duck, Asterix and Obelix. and TIMMY!
Personal Quote: co?
Interests
to my profile page. today's my third anniversary of joining the deviantArt community :)
thank you all for the art and for the support!

:heart:
  • Mood: Pride
  • Listening to: B.R.M.C. - Rifles
  • Reading: H.Sienkiewicz - Potop

AdCast - Ads from the Community

×

Webcam

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconinessentialstuff:
inessentialstuff Featured By Owner Jun 25, 2010  Professional Photographer
Your image "Swimming pool." has been featured here. :nod:

Splashy! :fish:

Cheers. :ahoy:
Reply
:iconfremde-vel-kon:
fremde-vel-kon Featured By Owner Jun 25, 2009  Student Photographer
dziękować. :heart:
Reply
:iconbentkos:
bentkos Featured By Owner Apr 20, 2009   Interface Designer
dzień dobry skurwysynu :*
Reply
:iconjuliozz:
juliozz Featured By Owner Feb 22, 2009
that's some very good collection you have there !!! very beautiful shots ! oh and btw in case you have the time please drop by this gallery >> [link] it's a great gallery i found on my way while browsing and i think it's really great !!! :) keep up the good work ! :D
Reply
:icondismal-amfa:
dismal-amfa Featured By Owner Feb 10, 2009   Photographer
SEE WHO YOUR SECRET LOVE IS FOR VALENTINES. I JUST FOUND OUT MINE.

CLICK HERE TO FIND YOURS
Reply
:iconlacette:
lacette Featured By Owner Mar 2, 2009
thanks to deviant art
pls see this
click here
Reply
:iconfremde-vel-kon:
fremde-vel-kon Featured By Owner Feb 8, 2009  Student Photographer
Hi take the free IQ QUIZ! I just found out mine.
CLICK HERE
Reply
:iconhibou-au-chocolat:
hibou-au-chocolat Featured By Owner Feb 8, 2009  Hobbyist Photographer
LOL everyone should see this ... it's HILARIOUS just Click here
Reply
:iconfremde-vel-kon:
fremde-vel-kon Featured By Owner Jan 22, 2009  Student Photographer
dziękować. :heart:
Reply
:icontahiriveila007:
TahiriVeila007 Featured By Owner Jan 4, 2009
dziękuuuję :aww:
Reply
Add a Comment: